Przejdź do treści

RODO

Zgodnie z Art. 37 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Ognisko Pracy Pozaszkolnej „175”,  02-693 Warszawa, ul. Gruszczyńskiego 12, wyznaczyło Inspektora Ochrony Danych Osobowych, którym jest Dariusz Lewandowski – email: dlewandowski.iod@dbfomokotow.pl 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Na podstawie art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016 / 679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej RODO oraz postanowień ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 roku, poz. 1000) informuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych, danych dzieci przetwarzanych w Ognisku Pracy Pozaszkolnej „175”, z siedzibą w Warszawie przy ul. Gruszczyńskiego 12 – zwaną dalej Placówką, jest Dyrektor tej Placówki – Maria Popławska-Staniszewska tel. 228534724, e-mail: opp175@edu.um.warszawa.pl, adres ul. Gruszczyńskiego 12, 02-693 Warszawa.

2. Zgodnie z Art. 37 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Ognisko Pracy Pozaszkolnej „175”, 02-693 Warszawa, ul. Gruszczyńskiego 12, wyznaczyło Inspektora Ochrony Danych Osobowych, którym jest Pan Dariusz Lewandowski – email: dlewandowski.iod@dbfomokotow.pl

3. Pani/Pana dane osobowe, dane dziecka lub dzieci, dane osób trzecich (upoważnionych przez Panią/Pana do odbioru dzieci z Placówki) przetwarzane będą w celu:

wypełnienia obowiązków i realizacji statutowych zadań dydaktycznych, opiekuńczych i  wychowawczych Placówki określonych w ustawie z dnia 14 grudnia 2016 roku Prawo oświatowe (Dz.U. z 2018 roku, poz. 996, 1000 i 1290), ustawie z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (Dz.U. z 2017 roku, poz. 2198, 2203 i 2361) oraz gdy jest to niezbędne do wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym.

4. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w punkcie 3 niniejszego dokumentu odbiorcą danych osobowych Pani/Pana, dziecka lub dzieci, osób trzecich będą: administrator danych osobowych, pracownicy Placówki, organy nadzoru administracyjnego i pedagogicznego, podmioty zewnętrzne realizujące na rzecz Placówki zadania w zakresie: edukacji, organizacji pracy Placówki, opieki i wychowania z zachowaniem zapisów przytoczonego na wstępie RODO oraz zgodnie z obowiązującym prawem.

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres pobytu / nauki dziecka w Placówce oraz po tym czasie przez okres wskazany w odrębnych przepisach.

6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich  przetwarzania, przenoszenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu w zakresie wynikającym z postanowień art. 15÷18 oraz 20÷21 RODO.

7. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.
Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem – art. 7 ust. 3 RODO.

8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych w Placówce przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych własnych i dziecka jest dobrowolne. Konsekwencją nie wyrażenia zgody na przetwarzanie tych danych może skutkować nieprzyjęciem dziecka do Placówki.

10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

DEKLARACJA DOSTEPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ OGNISKA PRACY POZASZKOLNEJ „175” W WARSZAWIE

Wstęp

Ognisko Pracy Pozaszkolnej „175”  w Warszawie  zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Ognisko Pracy Pozaszkolnej „175” w Warszawie: www.ognisko175.edu.pl  

Data publikacji i aktualizacji

  1. Data publikacji strony internetowej: 2019-10-09
  2. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-03-30

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa ogniska nie jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Data sporządzenia deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej

  1. Deklarację sporządzono dnia: 2021-03-30
  2. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  1. Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Maria Popławska-Staniszewska
  2. E-mail: mpoplawska@edu.um.warszawa.pl  
  3. Telefon: 22 8534724

Każdy ma prawo:

  1. zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  2. zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  3. wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  1. dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  2. wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  3. wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie powyższych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  1. Organ nadzorujący: Dyrektor Ogniska Pracy Pozaszkolnej „175”
  2. Adres: ul. Gruszczyńskiego 12, 02-693 Warszawa
  3. E-mail: opp175@edu.um.warszawa.pl
  4. Telefon: 22 8534724

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Ognisko Pracy Pozaszkolnej „175” mieści się w budynku przy ul. Gruszczyńskiego 12

Z uwagi na ograniczenia architektoniczne budynek nie spełnia wymagań Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

  1. Budynek nie ma platform i wind pozwalających na wejście do ogniska oraz  na przemieszczanie się na wyższe piętra.
  2. Brak jest toalet dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  3. W ognisku nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
  4. W ognisku nie ma pętli indukcyjnych.
  5. W budynkach nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub  w wydruku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
  6. Do ogniska może wejść osoba z psem asystującym i psem przewodnikiem po uprzednim zgłoszeniu takiego zamiaru.
  7. Na terenie ogniska nie ma miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
  8. Brakuje osób oddelegowanych do udzielenia informacji o dostępności.

23.06.2025

Poniżej zamieszczamy kolejność występów laureatów konkursu muzycznego MTM podczas gali w dniu 25.06.2025 godz. o 10.00

1.ZESPÓŁ KAPELA Z CERAMICZNEJ 

2.ZAWADKA LAURA 

3.JABŁONKA ADAM 

4.ZESPÓŁ PINCH OF US

5.RUSZUK ALEKSANDER         

6.CONQUEST OF MUSIC 

28.04.2025

LAUREACI KONKURSU MTM 2025

Wszystkim laureatom i ich opiekunom serdecznie Gratulujemy. Wszystkich laureatów i ich opiekunów zapraszamy na Uroczystą Galę wręczenia nagród w dniu 25.06.2025 o godz. 10.00 w Służewskim Domu Kultury przy ul. J.S. Bacha 15. Kolejność na liście laureatów jest przypadkowa.

Laureatów zapisanych kolorem czerwonym zapraszamy do ponownego występu podczas Uroczystej Gali. Informujemy, że wyboru laureatów do uświetnienia Uroczystej Gali dokonaliśmy losowo, gdyż ze względu na ograniczenia czasowe wynajmu sali nie mogą wystąpić wszyscy, chociaż bardzo byśmy tego chcieli.  Laureatów wytypowanych do ponownego występu prosimy o potwierdzenie obecności na adres: opp175@eduwarszawa.pl  Bardzo prosimy o sprawdzenie poprawności zapisu wszystkich danych (imię, nazwisko, nazwa zespołu oraz nazwa placówki). W przypadku błędu prosimy o informację telefoniczną 22 8534724.  Zapraszamy:-)  

Jury

Guzik Arthur – Absolwent Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina, wydział dyrygentury chóralnej, edukacji muzycznej i rytmiki. Multiinstrumentalista.  

Kącki Jakub – Absolwent Państwowej Szkoły Muzycznej, studiów z zakresu Edukacji Muzycznej, dyplomowany manager kultury. Od lat przewodniczący jury w warszawskich eliminacjach do Wygraj Sukces. Organizator i juror wielu ogólnopolskich i międzynarodowych festiwali muzycznych i wydarzeń kultury. Założyciel Studia Edukacji Muzycznej APLAUZ.

Lewi Patryk – Absolwent Instrumentalistyki na Wydziale Artystycznym w Cieszynie w klasie gitary jazzowej. Kompozytor, aranżer, czynny muzyk jazzowy.

Tomasz Ziułek – Absolwent Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach, wydział Edukacja Artystyczna w Zakresie Sztuki Muzycznej. Absolwent szkoły muzycznej, klasa gitary.

FOTO RELACJA

 

Informacja o zasadach przetwarzania  danych osobowych 

Administratorem danych osobowych podanych w zgłoszeniu do konkursu „Młode Talenty Muzyczne” oraz wizerunków utrwalonych podczas konkursu jest Ognisko Pracy Pozaszkolnej „175”, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Gruszczyńskiego 12, 02-693 Warszawa, tel. 22 853-47-24, email www.ognisko175.edu.pl Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w ognisku jest Dariusz Lewandowski,adres e-mail: dlewandowski.iod@dbfomokotow.pl

Pod tym adresem zgłaszać można m.in. żądania realizacji praw, o których mowa niżej a także wszelkie pytania, wątpliwości bądź zastrzeżenia dotyczące przetwarzania danych. Jeżeli ktoś nie dysponuje dostępem do poczty elektronicznej może skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pisemnie, pod adresem Ogniska Pracy Pozaszkolnej „175”.

Dane mogą być udostępniane podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie Ogniska Pracy Pozaszkolnej „175”, w celu i w zakresie określonym przez OPP ”175”. Inne kategorie odbiorców danych mogą być wskazane poniżej, oddzielnie dla poszczególnych czynności przetwarzania.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje szereg uprawnień: prawo żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia bądź ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Korzystanie z tych uprawnień odbywa się na warunkach i na zasadach określonych w Ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych (RODO). W przypadku osoby niepełnoletniej prawa te mogą być wykonywane przez rodzica lub opiekuna prawnego tej osoby.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (uodo.gov.pl).

I. Przetwarzanie danych osobowych uczestników, podanych w zgłoszeniu do konkursu „Młode Talenty muzyczne”, w tym opiekunów grup i osób przygotowujących wykonawców do występu.

Dane zbierane są i przetwarzane w celu organizacji konkursu „Młode Talenty muzyczne”, wyłonienia i ogłoszenia laureatów oraz opublikowania listy uczestników i laureatów na stronie internetowej OPP „175”, w profilach w mediach społecznościowych, w prasie, radiu i telewizji oraz w innych mediach. Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda uczestnika konkursu, a w przypadku niepełnoletnich uczestników – zgoda rodzica lub opiekuna prawnego.

Podanie danych osobowych i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w konkursie.

Zgodę można wycofać w każdym czasie. Nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego do czasu wycofania zgody. Wycofanie zgody jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w konkursie. Zgodę można wycofać wysyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej OPP ”175” lub Inspektora Ochrony Danych, podając nazwę konkursu oraz imię i nazwisko uczestnika, a w przypadku niepełnoletniego uczestnika – również imię i nazwisko rodzica lub opiekuna prawnego.

Dane zostaną usunięte po wycofaniu przez Państwa zgody na ich przetwarzanie lub w terminie 1 roku od rozstrzygnięcia konkursu, pod warunkiem, że nie istnieją przesłanki do ich dalszego przechowywania i przetwarzania np. potrzeba ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń w związku z konkursem lub potrzeba udokumentowania zgody na rozpowszechnianie wizerunku lub na otrzymywanie informacji o organizowanych w przyszłości konkursach lub innych wydarzeniach artystyczno-kulturalnych. Dane o laureatach mogą być przetwarzane dłużej w celu archiwalnym w interesie publicznym, jakim jest potrzeba utrwalenia historii działalności ogniska Pracy Pozaszkolnej „175”, na podstawie uzasadnionego prawnie interesu OPP ”175”.

II. Przetwarzanie wizerunków uczestników konkursu w celu dokumentowania jego przebiegu oraz promowania i informowania działalności Ogniska Pracy Pozaszkolnej „175”.

W trakcie konkursu mogą być wykonywane fotografie i nagrania wideo w celu dokumentowania przebiegu konkursu oraz informowania o działalności OPP „175” i promowania jej, w tym fotografie i nagrania zawierające dane osobowe w formie wizerunku uczestników konkursu. Podstawą prawną przetwarzania ww. danych jest uzasadniony prawnie interes Ogniska Pracy

Pozaszkolnej „175”, którym jest potrzeba dokumentowania prowadzonej działalności oraz dążenie do zaspakajania potrzeb mieszkańców dzielnicy i innych osób zarówno w zamiarze informowania o prowadzonej działalności jak i zachęcania do udziału w niej.

Dane osobowe w formie wizerunku mogą być zbierane i przetwarzane bez czynnego udziału osoby, którą ten wizerunek przedstawia.

Rozpowszechnianie fotografii i nagrań wideo, które – na mocy ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych – wymaga uzyskania zezwolenia, odbywa się w oparciu o wyrażoną odrębnie zgodę osoby, której wizerunek jest uwidoczniony na fotografii lub nagraniu, a w przypadku osób niepełnoletnich – ich rodzica lub opiekuna prawnego. Zwracamy uwagę na fakt, że nie każde rozpowszechnianie fotografii i nagrań wideo zawierających wizerunek osoby wymaga takiej zgody.

Zgoda na rozpowszechnianie wizerunku jest dobrowolna, można ją wycofać w każdym czasie ale nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego do czasu wycofania zgody. W przypadku fotografii i nagrań wideo z występów zespołowych brak zgody dotyczącej choćby jednego członka zespołu może oznaczać brak możliwości rozpowszechniania fotografii i nagrań wideo tego zespołu.

Zgodę na rozpowszechnianie wizerunku można wycofać wysyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej OPP ”175” lub Inspektora Ochrony Danych, podając nazwę konkursu oraz imię i nazwisko uczestnika, a w przypadku niepełnoletniego uczestnika również imię i nazwisko rodzica lub opiekuna prawnego,  a także wskazując fotografie lub nagrania wideo i uwidoczniony na nich wizerunek, którego dotyczy wycofanie zgody. Zwracamy uwagę na fakt, że nie wszystkie fotografie i nagrania wideo wymagają do ich rozpowszechniania zgody osoby lub osób, których wizerunek jest na nich uwidoczniony.

Ognisko Pacy Pozaszkolnej „175” dokłada starań, aby rozpowszechniane fotografie lub nagrania nie przedstawiały żadnej z uwidocznionych na nich osób w sposób niekorzystny, naruszający jej dobre imię czy dobre obyczaje. Osoby, które mimo to nie chcą, aby utrwalano lub rozpowszechniano ich wizerunek lub wizerunek ich dziecka prosimy o kontakt z organizatorem konkursu.  Zgłaszane życzenia nieutrwalania lub nierozpowszechniania wizerunku danej osoby będą honorowane, o ile nie uniemożliwi to sporządzenia fotografii lub nagrań do celów dokumentalnych.

Należy mieć na uwadze, że rozpowszechnienie danych w formie wizerunku w serwisie www lub w mediach społecznościowych oznacza możliwość dostępu do nich na całym świecie, w tym w krajach które nie zapewniają ochrony danych osobowych na poziomie takim, jak w Unii Europejskiej.

Dane w formie wizerunku mogą być udostępniane podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie OPP „175” m.in. fotografom, usługodawcom świadczącym usługi hostingu serwisu www, usługodawcom świadczącym usługi informatyczne itp. w celach i w zakresie określonym przez Ognisko Pracy Pozaszkolnej „175”.

Fotografie i nagrania wideo zawierające wizerunki osób zostaną usunięte po 5 latach od dnia utrwalenia, za wyjątkiem tych, które zostaną zachowane do celów archiwalnych w interesie publicznym.

III. Przetwarzanie danych osób, którym przysługują prawa autorskie i prawa pokrewne do wykonywanych w trakcie konkursu utworów.

Dane osobowe są przetwarzane w celu wywiązania się z obowiązku oznaczenia utworu imieniem i nazwiskiem autora lub osoby, która twórczo przyczyniła się do powstania utworu lub osoby, która w twórczy sposób przyczyniła się do powstania artystycznego wykonania utworu a także w celu ogłoszenia i opublikowania imienia i nazwiska tej osoby  na liście laureatów w przypadku, gdy jury festiwalu przyzna takiej osobie wyróżnienie lub nagrodę. Podstawą prawną przetwarzania są przepisy ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych a także prawnie uzasadniony interes administratora jakim jest pragnienie uhonorowania twórczego wkładu tych osób w prezentowane dzieło. Dane są pozyskiwane od osoby wypełniającej zgłoszenie do konkursu i są przetwarzane nie dłużej niż dane uczestników konkursu.

Historia konkursu

Konkurs  „Młode Talenty Muzyczne” o zasięgu ogólnopolskim jest organizowany przez Ognisko Pracy Pozaszkolnej „175”  od  2001 r.  

Inicjatorem konkursu jest Maria Popławska-Staniszewska, obecnie dyrektor Ogniska Pracy Pozaszkolnej „175”. Konkurs w pierwotnej wersji skierowany był jedynie do szkół, w których działały szkolne zespoły instrumentalne lub instrumentalno-wokalne.  Celem konkursu było wyłonienie najlepszego i najbardziej „żywego” a więc instrumentalno-wokalnego zespołu szkolnego. Po kilku edycjach konkurs rozszerzył zakres kategorii na wokalną w oparciu  o podkład z nośnika elektronicznego.  Przesłuchania do pierwszych edycji odbyły się w siedzibie ogniska przy ul. Niegocińskiej 2.  Dostrzegając ogromne zainteresowanie konkursem kolejne edycje odbyły się w Młodzieżowym Domu Kultury przy ul. Łazienkowskiej 7. W 2006 r. konkurs został zorganizowany w Młodzieżowym Domu Kultury przy  ul. Puławskiej 97. W latach 2007-2014 przesłuchania odbywały się w Natolińskim Ośrodku Kultury przy ulicy Na Uboczu 3. Od 2015 konkurs odbywa się w nowym, pięknym miejscu Mokotowa – Służewskim Domu Kultury. Tematyka konkursu na przestrzeni lat była różna: patriotyczna, ludowa, klasyczna. Od kilku lat organizatorzy konkursu nie określają zakresu tematycznego.

Konkurs od 2014 r. objęty jest honorowym patronatem Mazowieckiego Kuratora Oświaty, od 2015 honorowym patronatem Burmistrza dzielnicy Mokotów a od 2020 honorowym patronatem Rzecznika Praw Dziecka.

Od wielu lat członkiem jury jest Pani Monika Gromek, kompozytorka, muzyk, wieloletni metodyk, recenzentka i autorka podręczników i zeszytów szkolnych, członek Polskiego Stowarzyszenia Edukacji i Animacji Muzycznej.

Celem nadrzędnym konkursu nie jest wyłonienie najlepszych uczestników przeglądu chociaż taki cel jest ważny i jest realizowany. Priorytetem konkursu jest profesjonalny komentarz, fachowa porada jak i gdzie rozwijać muzyczne zdolności i umiejętności. Chcemy wskazywać, co należy dopracować, aby  w przyszłości śpiewać, grać, muzykować jeszcze lepiej niż do tej pory.

Specjaliści w dziedzinie muzyki z przyjemnością odpowiadają na pytania nauczycieli, rodziców, dzieci i młodzieży biorących udział  w konkursie.  Jury udziela delikatnych, życzliwych  i bardzo potrzebnych wskazówek, tym którzy wyrażą taką wolę i chęć.

Stałym elementem organizacyjnym konkursu jest wprowadzenie życzliwego, przyjaznego i ciepłego jak przystało na ognisko nastroju,  poprzez powitanie wszystkich uczestników skromnym poczęstunkiem.

 

Odwołane zajęcia w późniejszym terminie lub długoterminowo.

W związku z egzaminem ósmoklasisty zajęcia w ognisku odbędą się w zmienionej formule lub zostaną odwołane na terach szkół w których są prowadzone.

12.05.2025 – odwołane zajęcia „Papierowe cudaki” w SP 271 z p. Agnieszką.

13.05.2025 – turystyka SP 191 – zajęcia odwołane

14.05.2025 – turystyka SP 191 – zajęcia w zmienionej formule. Na ten dzień nauczyciel turystyki utworzył odrębny  nabór. 

15.05.2025 – turystyka SP 146 – zajęcia odwołane

 

13.11.2024 – długoterminowo   – odwołane zajęcia z haftu i makramy z p. Elą 

 

Informacje o odwołanych zajęciach dostępne są na stronie po wybraniu: ZAJĘCIA -> ODWOŁANE ZAJĘCIA

Skip to content